Få overblik over dine kunderejser på tværs af dine fysiske og digitale kanaler
v. Rasmus Arendal, Senior UX & Innovation Consultant, Devoteam, Rasmus Gars Holm, Partner, Inviso by Devoteam og Fredrik Nannestad, Partner & Studio Lead, Jayway by Devoteam, afholdt d. 10. december.
Før kunne kunderejsen ses som en tragt, hvor alle kunder i store træk følger den samme kunderejse, men nu, hvor jeres ydelser i højere og højere grad digitaliseres, skal kundens vej ses mere som et subway-map. Hver kunde kan have sin helt egen vej frem til jer og sine egne ønsker/forventninger til dialogen med jer. Det betyder, at det bliver meget mere komplekst at få overblik over kunderejserne, og dermed, hvor der skal sættes ind for at optimere. Tre ting skal være på plads for at kunne indsamle data og få overblik:
1) Din it-infrastruktur skal understøtte data-indsamling og -udstilling
2) Din data skal visualiseres og analyseres for beslutningstagere i forretningen
3) Dine digitale og fysiske touchpoints skal være konsistente og lettilgængelige og på tværs
Lyt med på denne DevoTalk, hvor Devoteam har samlet vores bedste eksperter inden for customer engagement og kunderejser. Du kan møde Devoteam Management Consulting, Jayway by Devoteam & Inviso by Devoteam.